Saturday, July 21, 2012

Meng'update' semula...!!!

Assalamualaikum......

Rasanya dah terlalu lama aku meninggalkan blog ni sunyi tanpa apa-apa coretan...Akhirnya hari ini aku di beri kesempatan juga untuk menulis sedikit coreta hidup aku..ok first of all aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARRAK buat semua umah Islam di seluruh dunia..:)
Now,kita start cerita macam mana aku akhiri semester akhir aku dengan dukacitanya....~

Sebelum final presentation untuk major subject aku,satu kejadian malang telah menimpa aku di mana segala design yang aku usahakan selama beberapa bulan musnah macam tu  saja kerana pendrive aku patah..yang bijaknyer aku dalam hal ni,aku xde back up keje tu kt mana2...even lecturer aku selalu remind yang anything can happened masa2 final ni tapi sebab aku terlalu memikirkan assignment je jadi aku pun lupa semua pesanan tu..bayangkan apa yang aku rasa bila ditimpa musibah tu..aku menangis bagai nak mati pun takkan dapat mengubah apa2..yang aku kena hadapi sekrang ialah reset that subject balik..Alhamdulillah lecturer aku baik hati dan bagi peluang kedua pada aku...aku dah redha dengan apa yang terjadi..even that time hanya beberapa kawan je yang betul2 ada untuk menangis bersama aku..bukan aku pinta untuk semua tu tapi dah tertulis buatku jadi hanya berdoa pada Allah supaya aku die beri kesabaran untuk menghadapi ujian ini...seminggu jugak aku menangis mengenang nasib...huhuhuh

Balik je rumah untuk cuti semester,satu lagi kejadian yang tak disangka2 terjadi pada aku...aku ditimpa kemalangan yang agak dasyat semasa dalam perjalanan balik ke rumah di Muar dari Terengganu..imagine,aku drive sorang2 dari Terengganu non-stop pastu kena langgar dari belakang dengan teruknya...

Beberapa minggu lepas kejadian ni,ayah pulak sakit...teruk jugak ayah sakit...sebulan aku jaga ayah...lepas sebulan barulah aku teruskan perjalanan hidup aku di KL...

No comments:

Post a Comment